Florida is mooi en roomsaver is handig - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu Florida is mooi en roomsaver is handig - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu

Florida is mooi en roomsaver is handig

Door: coen

Blijf op de hoogte en volg Coen, Esther, Amy en Daan

05 Mei 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Op 25 april zijn we in Ft Lauderdale aangekomen om daar de laatste Florida dagen door te brengen.

We zijn in een Best Western hotel gaan slapen, gevonden in de RoomSaver.

De Roomsaver is een handig boekje voor de Florida ganger. Er staan motels in waar je na inleveren van een coupon tegen een gereduceerd tarief kunt slapen. De kamers die ja zo kunt boeken zijn echt goedkoop en het is heel eenvoudig om hotels te vinden in het Roomsaver boekje.

Het boekje zelf kun je vinden in bijvoorbeeld de Mc Donalds of andere plaatsen. Er zijn twee uitvoeringen, met verschillen in de prijzen ook dus goed vergelijken als je ze allebei hebt.

Na enkele dagen genieten in Ft Lauderdale, de Jungle Queen tocht en ook het strand bezoek zijn we naast het vliegveld van Miami de laatste Florida nacht gaan doorbrengen. In een La Quinta hotel en ook dat was prima.

Nog wat auto's bekeken, maar het was helaas niet goed genoeg om mee te nemen. Nu op 30 april dus op naar New York, de stad met de hoge gebouwen. We vliegen via Detroit en moeten daar enkele uren wachten voor we verder kunnen.

NY, we komen er aan.

• 10 Mei 2009 - 19:53

Marscha:

Hee Es en Coen,
    al weer een tijdje geleden dat ik op jullie site gekeken heb. Volgens mij zijn jullie al bijna weer op de terugweg..... Aan de foto's te zien hebben jullie in Fort Lauderdale gelogeerd in het resort waar mijn tante ook woont, zal eens navragen hoe het daar heet.
    groetjes!