Cocoa Beach, het is nog steeds mooi - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu Cocoa Beach, het is nog steeds mooi - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu

Cocoa Beach, het is nog steeds mooi

Door: coen

Blijf op de hoogte en volg Coen, Esther, Amy en Daan

25 April 2009 | Verenigde Staten, Cocoa Beach

We zijn vandaag 25 april weer vertrokken uit Palm Coast en zwerven nu weer door Florida.

Ondertussen kon Coen de verleiding niet weerstaan en zijn er al diverse auto's bekeken die eventueel naar Nederland mee zouden willen. Ze zijn nog blijven staan, aangezien dat toch nog wat meer aandacht vraagt.
Jeep Wranglers en old timers staan in de belangstelling.
Ook huizen zijn interessant, maar dat vergt nog wat nachtjes slapen. Voor weinig geld koop je hier echter wel heeeeel mooie villa's met alles er op en aan.

En het is tenslotte bijna altijd mooi weer hier in Florida. Je kunt er niet genoeg van krijgen.

Onze zwerftocht is nu gestopt in Cocoa Beach, naast RonJonSurf shop, een winkel met ontzettend veel surf spulletjes en kleding.
Het strand, ditmaal weer mooi zand, is op drie minuten lopen van het hotel verwijderd, en dan ook nog een zwembad voor de deur, het kan niet op!

Cocoa Beach is overigens vlak naast Cape Canaveral, waar de space shuttles opstijgen en het Kennedy Space Center te vinden is. We zijn er langsgereden en een vluchtige blik geworpen op de grote pijlen die daar staan. Je kunt wel het grote lanceergebouw zien, enorm groot is dat.

De komende dagen weer vele plaatsen verkennen, tot we weer in de bruisende stad Miami zijn.

• 27 April 2009 - 10:38

Jacqueline:

Gisteren het kampioensfeest van AZ, het stopte net op tijd met regenen. Dus hier in Nederland bruist het ook, haha. Veel plezier in surfers paradise !