SeaWorld, allemaal zwemmende beesten - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu SeaWorld, allemaal zwemmende beesten - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu

SeaWorld, allemaal zwemmende beesten

Door: coen

Blijf op de hoogte en volg Coen, Esther, Amy en Daan

14 April 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Van de Busch Gardens naar de wereld van SeaWorld is slechts een ruim uurtje rijden, goed te doen dus.
We hebben daar ook een Days Inn gevonden, om de hoek.
eerst in de middag naar binnen, leuk naar de walvissenshow en diverse andere attracties. Je kunt je ook hier weer helemaal uitleven.
De walvissen en dolfijnenshow zijn in een groot theater, waar de eerste 7 rijen stoelen natgespat worden, wij zaten iets hoger en dus bleven wij droog terwijl anderen door de vissen natgespat werden.

eerst een middag en vervolgens een lange dag in het park is wel genoeg om het in Seaworld allemaal te zien. Ook een achtbaan waar Amy in durfde, het ging best wel snel maar dat maakte niet uit, het was geweldig!

Shamu, de walvis, heeft ook in de avonduren een voorstelling waar veel in de lucht gesprongen wordt door deze grote dieren, meters hoog vliegen ze boven het water en petsen er dan weer in.
Pinguins zijn er ook en ijsberen en zeeleeuwen en stingrays, die kun je ook aaien. Afijn, ook aan al dit moois kwam op maandagavond een einde en we zijn naar Palm Coast gereden waar we in een villa verblijven met Hans en Margreet.

Onderweg werden we nog door een regenbuitje overvallen, het plensde uit de hemel en je ziet dan niet veel meer.
Huisje wel gevonden en daar blijven we dan een weekje.

• 15 April 2009 - 12:17

Mariska:

Wat gaat de tijd snel, dat jullie alweer in de laatste fase zijn! Ik (en peter) heb genoten van de foto's en verhalen, en neem het als voorbeeld in de hoop dit over een paar jaar "in het klein" te kunnen gaan doen voor 3 mnd Middellandse Zee. Ook erg leuk om te lezen over florida, wij gaan daar begin mei rondreizen, met een baby in de buik weliswaar! Kom dus maar op met die tips ;-)geniet er nog van en tot ziens, Mariska

• 17 April 2009 - 12:01

Jacqueline:

Zou Amy zich al deze geweldige feestdagen nog goed kunnen herinneren, over een paar jaar ? Kinderen van rond de tien jaar zullen watertanden van deze verhalen. Maarreh, misschien kunnen jullie het dan gewoon weer een keer overdoen ! ;-)