Busch Gardens Tampa, een feest - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu Busch Gardens Tampa, een feest - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu

Busch Gardens Tampa, een feest

Door: coen

Blijf op de hoogte en volg Coen, Esther, Amy en Daan

14 April 2009 | Verenigde Staten, Tampa

We zijn alweer wat verder gekomen, van Naples naar Sanibel Island, een prachtige locatie aan het strand, waar we uiteraard ook een aantal uren van de golf van Mexico hebben genoten.
De hele kust bij Fort Myers en Sanibel en Naples is voorzien van mooie witte zandstranden, niet overal toegankelijk voor publiek, maar wie zoekt zal wel iets vinden, wij dus ook.
We vonden ook een Best Western Motel met een reusachtige kamer, 10 bij 4,5 meter groot is toch wel riant.
Vervolgens was Busch Garden aan de beurt, een Days Inn er ongeveer tegenover en genieten maar.

Voor wie het niet weet, Busch Gardens is een geweldig pretpark met vooral dieren als thema. Je kunt er dagen doorbrengen en van alles beleven. Achtbanen horen er ook bij, ook zo een houten originele baan.Prachtige geluiden maakt dat op de houten liggers.
Krokodillen, olifanten, tijgers, apen, van alles is er te zien op vele manieren, je loopt er tussendoor of kijkt in de kooien.
De drukte viel ook nog wel mee, eerst in de middag, toen een hele dag en daarna nog eens een ochtend zijn we er geweest. Het is in Tampa, en we zijn vervolgens naar Orlando gereden, waar het tweede pretpark van onze keuze is, SeaWorld.