Anguilla, tropisch paradijs - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu Anguilla, tropisch paradijs - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu

Anguilla, tropisch paradijs

Door: Coen

Blijf op de hoogte en volg Coen, Esther, Amy en Daan

03 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Na een extra dagje sint Maarten zijn we naar het mooie eiland Anguilla gevaren om in de Broad Bay te ankeren.

Een prachtig strand met een leuke bar er bij, geweldige sfeer met live band er bij.
Rustig nachtje voor anker en weer terug naar Sint Maarten, nu weer de Grote Baai, want Simpson was voorbij.

De Grote Baai was gezellig en we hebben daar de dag afgesloten met een heerlijk diner in de Blue Bitch Bar,die overigens niet aanwezig was.

Met de nodige t-shirts en toebehoren zijn we weer vertrokken naar ons volgende doel.

• 04 Maart 2009 - 19:21

Broertje:

Die berichten worden wel steeds uitgebereider

Gr je kleine broertje

• 07 Maart 2009 - 13:17

Barbara:

Heyyy wereldreizigers!!
    Leuk de foto's weer van het vorige bericht. Hier even een groet uit Bucharest inmiddels. Erg zonnig hier!! We mailen!

X Bar

• 08 Maart 2009 - 18:07

Margreet:

leuke foto,s. ben met marian heerspink aan het oefenen hoe dit werkt

• 08 Maart 2009 - 23:04

M&M:

Hoi you 3.
    wij volgen jullie reis al even en het is geweldig om te zien. Dreams com true?!
    M&M

• 09 Maart 2009 - 18:14

Natasja A:

Hoi Luitjes, nog niet gereageerd op het smsje dus maar even zo. Aan de site te zien genieten jullie flink! T ziet er allemaal mooi uit! Hier eigenlijk alles hetzelfde dus niet echt nieuws..Groetjes Natas