Heerlijk eten met zicht op Rodney Bay - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu Heerlijk eten met zicht op Rodney Bay - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu

Heerlijk eten met zicht op Rodney Bay

Door: coen

Blijf op de hoogte en volg Coen, Esther, Amy en Daan

25 Maart 2009 | St. Lucia, Castries

We zijn weer in Rodney Bay aangekomen, na een aantal dagen Martinique.
We hebben op Martinique een aantal plaatsen bezocht,Schoelcher Beach, Fort de France bij fort Louise, Anse Mitan en ook nog bij Anse de Arlets geankerd. Prachtige stranden en mooie kleine stadjes, hoewel Fort de France een behoorlijk vervallen en verwaarloosde indruk maakte.
Een dagje autohuur bracht ons over het hele eiland , van Mt. Pelee, op ongeveer 900 meter hoogte heb je een mooi uitzicht, tot het zuiden in mooie kleine dorpjes.
De natuur is ook heel divers, droge bladeren en regenwoudachtige delen met watervallen, het is er allemaal.

Vandaag zijn we weer verder gevaren naar het mooie St. Lucia, een eiland dat we zeker aan kunnen bevelen aan iedereen die hier rond wil trekken. Ons schip ligt heerlijk te dobberen in de baai, we duiken zo maar het water in als we daar zin in hebben en op het strand kun je genieten van de zon.

Morgen, de 26e dus, gaan we een fort bekijken, daarvoor moeten we weer een hoge berg beklimmen en dat is voor Amy een spannende gebeurtenis, de Mont Pelee klom ze ook dapper op en ook de Quill op Sint Eustatius en zelfs de 800 treden op Saba is ze opgeklommen, dus eigenlijk is het morgen een eitje voor haar.

tot zover maar weer,

groeten

• 26 Maart 2009 - 10:58

Jacqueline:

Je zou er bijna aan gaan wennen ! Straks komen jullie helemaal niet meer terug !
    Geniet er van !

• 26 Maart 2009 - 16:10

Rob:

Wordt een beetje eentonig

• 26 Maart 2009 - 20:16

Steven:

Stoer hoor van Amy, er zijn weinig kindjes die op deze leeftijd de mooiste bergen in de Caribian hebben beklommen. Ik vond de berg op Saba een hele zware :)