Miami, zon, strand, zwembad enzovoort - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu Miami, zon, strand, zwembad enzovoort - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu

Miami, zon, strand, zwembad enzovoort

Door: coen

Blijf op de hoogte en volg Coen, Esther, Amy en Daan

03 April 2009 | Verenigde Staten, Miami

Vrijdagmiddag, zonnetje schijnt en het zeewater is mooi blauw, waar is dat dan?

Miami Beach is nu onze verblijfplaats, een hotel aan het strand de komende dagen.
Amy werd heel blij verrast doordat Opa en Oma Trousselot ook op het vliegveld aanwezig waren om ons welkom te heten.
De komende dagen zijn Hans en Margreet gezellig bij ons en ook naar Disneyworld zullen ze meegaan, Mickey staat al te wachten.

Afscheid van de boot was wel bijzonder, je begint er net aan te wennen na drie maanden en dan laat je het allemaal achter, afijn, de komende weken zal een huurauto ons thuis worden, nu nog eentje uitzoeken en dan wegwezen!

Bye Bye tot later weer

• 03 April 2009 - 19:13

Rob:

Ik zou zo een witte ferarri nemen net als Don Johnson. Kan Coen mooi van die creme kleurige shirtjes aan boven zijn linnen broek

• 06 April 2009 - 11:16

Jacqueline:

Wat een leuke verrassing voor Amy ! Oma en opa misten haar natuurlijk al veel te lang, drie maanden ! Maarreh, we missen de foto's bij je verhalen ! Zet je er weer wat bij ?
    Veel plezier daar !