Thunderbird Hotel, en een Dodge Avenger - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu Thunderbird Hotel, en een Dodge Avenger - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu

Thunderbird Hotel, en een Dodge Avenger

Door: coen

Blijf op de hoogte en volg Coen, Esther, Amy en Daan

09 April 2009 | Verenigde Staten, Miami

In Miami zijn we vijf nachten in een hotel gebleven dat Thunderbird Hotel heet, een laagbouw hotel dat al heel wat jaartjes langs het strand staat.
De eerste dagen hebben we in 1 auto rondgereden, de gehuurde PT cruiser van opa en oma hebben ons overal gebracht.
De Everglades, krokodillen kijken in de Everglades, Gator Park heeft er genoeg en anders zie je ze wel tijdens de Air Boat ride, een lawaaiige tocht over het water van de Everglades.
Verder hoort een bezoek aan Art Deco, South Beach en Bayside bij de tripjes.
Eten bij Tony Roma's blijft ook een belevenis, heerlijke Spare Ribs..

Uiteindelijk ook zelf een huurauto gehaald bij Alamo, eerst veel onderzoek gedaan via het www en toen bleek dat een amerikaan bij Alamo 3000dollar moet betalen en wij 814dollar. Daarvoor krijg je dan na wat onderhandelen en upgraden een Dodge Avenger, mooie 6cil. auto.

We bleven tot dinsdag 7 april in Miami en zijn toen naar Key West gaan rijden.

• 09 April 2009 - 14:09

Jacqueline:

Niet te veel activiteiten hoor, het is wel vakantie ;-)
    Veel plezier !