Key West, en Marathon, mooie Keys - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu Key West, en Marathon, mooie Keys - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Coen, Esther, Amy en Daan - WaarBenJij.nu

Key West, en Marathon, mooie Keys

Door: coen

Blijf op de hoogte en volg Coen, Esther, Amy en Daan

09 April 2009 | Verenigde Staten, Key West

Dinsdag 7 april zijn we gaan rijden naar Key West, een lange rit langs de vele Keys en over de evenzovele bruggen. Normaal al urenlang rijden, maar nu extra veel tijd door de wegwerkzaamheden onderweg.

Key West blijft een leuke bestemming, alles leeft toe naar de avond als de zon onder gaat en de straatartiesten overal vandaan komen.
Alle bezoekers verzamelen zich langs de waterkant en genieten van het spektakel dat zich afspeelt. Vuurspuwers, Dr Juice, goochelaars, jonglerende mensen, van alles is er te zien. Na het bewonderen zijn we in een hard rock cafe gaan eten en vervolgens naar Marathon, 1 van de keys, daar hadden we een kamer in het Coconut Resort geboekt.

Het heenrijden naar Key West duurde overigens iets van vijf uur, maar het blijft de moeite waard.

Woensdag dus weer verder naar de volgende bestemming, het blijft mijlen maken hier in Florida, we zjn naar Naples gereden, aan de golf van Mexico. Even snel naar het strand en naar een Motel.
Daar zijn we nu nog en we gaan er zo weer vandoor, dagje rondrijden.
yihaaa..

• 09 April 2009 - 14:33

Jacqueline:

Eindelijk weer foto's ! Leuk !

• 09 April 2009 - 15:37

Arjen:

Het blijft maar "feest en plezier" alsof er geen einde aan komt.
    Geniet er nog maar lekker van

• 09 April 2009 - 21:11

Daniëlle:

Hé broer, Esther en Amy,
    Leuk om al jullie verhalen te lezen. Jullie hebben al heel wat meegemaakt.
    En het avontuur is nog niet voorbij.
    Lieve groetjes van Daniëlle

• 13 April 2009 - 21:03

Erica:

Hé Coen, heb net jullie reisverslag gelezen! Heel gaaf, geniet er nog even volop van! Wij zijn inmiddels weer terug maar als ik deze foto's zie krijg ik er ook weer zin in! Veel plezier en tot later!